Wednesday 31 December 2014

New year Subhakamana


तीन जनाले तपाईंको Number माग्दै थिए ,मैले दिइन ,तर तपाईंको घरको ठेगना दिएको छु,तिनीहरु नयाँ सालको दिन तपाईंको घरमा आउछन् ।तिनीहरुको नाम सुख ,शान्ति र समृद्धि हो ।"Happy New Year" advance मा मैले भगवानसंग प्रार्थाना गरे 🙏" भगवान मेरा सबै साथिहरुलाइ सुखी ,खुसी राख्नु" _____________________________________ 🎅भगवानले भन्नू भयो ठिक छ👍 तर ४दिनको लागिमात्र  त्यो ४ दिन बताउ मैले भने "summer Day🌞,Winter Day❄,Rainy Day☔,and Spring Day"😄 _____________________________🎅😴भगवान  confuse  हुनुभयो अनि भन्नुभयो मैले ३ दिन भनेको थिए ।फेरि मैले भने ठिक छ😄"Yesterday ,Today and Tomorrow"__________________________ अनि फेरि 🎅😴भगवान  Confuse हुनुभयो  अनि भन्नू भयो  मैले  २ दिन मात्र भनेको थिए।अनि मैले फेरि भने ठिक  छ 😄"Current day and Next day"______________________________ फेरि 🎅भगवानले भने मैले  १ दिन मात्र  भनेकोथिए ।फेरि मैले भने ठिक छ  😄"Every Day"______________________________ अनि भगवान 🌝हास्न थाले अनि भने " हरे ! बाबा मेरो पछि नलाग  ठिक छ तिम्रा सबै साथीहरू  सुखी,खुसी रहन्छन्  ✋🌹🌺"तथास्तु"😃😜😛😝☺
 😄😄😄✨✨HAPPY NEW YEAR 2015✨🌟💓❤😄😃 💓💓❤✨🌟💫💓🌹
🎆😄😄😄यो SMS तपाईंको  LIFE को राम्रो साथीहरू लाई  SEND गर्नुहोस,मलाई  पनि गर्नुहोस ता कि तपाईंको नजरमा म राम्रो साथि  हो भने? BUT ६ जना साथीहरू बाट  यो SMS तपाईंलाई आयो भने तपाईं २०१५ सालमा "LUCKY" हुनुहुन्छ 💓💫🌟
माछालाई English मा भनिन्छ
 "FISH"🐬
म तपाइलाइ धेरै गर्छु
"MISS"🙇
म भन्दा पहिला अरुलाइ गर्न दिन्न
"WISH"🎀
त्यसैले १ दिन पहिला गर्दैछु
"WISH"🎀

 💘 Happy New year
      💖    2015    💖
💖💓 "To you
and Your Family"💖
🎉🌙🎍
💞 🌹I 💞
    💐wish💐
         💞  U  💞
              💐hapy💐
                   💞New💞
                        💐Year💐
                                💞2015💞
                                    💐💐


Yatree Ramkumar Khadka
From South korea

0 comments

Post a Comment